آموزش زبان انگليسي
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود مجموعه آموزش گرامر زبان انگليسي Cambridge Grammar of English

 

در پست امروز وب سايت ميهن دانلود باز هم يک مجموعه فوق العاده آموزش زبان انگليسي را برايتان آماده کرده ايم. مجموعه Cambridge Grammar of English به شما در يادگيري گرامر زبان انگليسي کمک بسيار زيادي مي کند. اين مجموعه که معروف به آموزش گرامر زبان انگليسي به روش دانشگاه کمبريچ است در حقيقت يک نرم افزار چند رسانه اي است که در آن گرامر زبان انگليسي همراه با نکات و ساير موضوعات گرامري به زبان آموزان آموزش داده مي شود. اين برنامه شامل سه پخش اصلي Chapters, A-Zs و Glossary مي باشد که هر بخش خود شامل زير مجموعه هاي بسيار زيادي است که در آنها نکات مربوط به گرامر زبان انگليسي قرار گرفته است. در اين نرم افزار توضيحاتي براي هر موضوع در نظر گرفته شده که ميتوان با کليک بر روي آیکون بلند گويي که کنار هر مطلب قرار گرفته شده، به توضيحات آن گوش کرد که اینکار علاوه بر يادگيري بهتر، شما را با لهجه و نوع تلفظ جملات نيز آشنا میکند. از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار ميتوان به جستجو در ميان مطالب و موضوعات و همچنين داشتن قسمت تمرين و سوالات اشاره نمود. اين مجموعه آموزش گرامر زبان انگليسي تا به حال در هيچ کدام از سايت هاي ايراني و حتي سايت هاي خارجي ارائه نشده و وب سايت ميهن دانلود باز هم براي اولين بار مفتخر است اين مجموعه طلايي را به صورت کاملآ رايگان ويژه علاقه مندان به آموزش زبان انگليسي قرار دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

 

 

.: ادامه مطلب :.

babylon

 

 

 

یکی از دیکشنری های مطرح دنیا بابیلون هست که به علت دارا بودن از گلوسری های رشته های مختلف و دایره المعارف های مطرح و مشهور و گنجاندن دیکشنری های مشهور دنیا در خود در کل دنیا از شهرت خاصی برخوردا است سعی کردم هم دانلود دیکشنری هم گلوسری های آن را بزارم امیدوارم مفید واقع بشه

 

   

DOWNLOAD/

  • نوشته : مسلم حسین زاده
  • تاریخ: شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    englishcamp

    مسلم حسین زاده

    englishcamp

    http://englishcamp.loxblog.ir

    آموزش زبان انگليسي

    دانلود مجموعه آموزش گرامر زبان انگليسي Cambridge Grammar of English

    آموزش زبان انگليسي

    گروه انگلیش کمپ با هدف ایجاد محیطی آموزشی در سال 89 به تاسیس این وبلاگ پرداخت اما رفته رفته به علت فزونی کاربران وبسایت انگلیش کمپ با امکاناتی متنوع در شهریور 91 افتتاح گردیده این وبسایت مجهز به اخرین نرم افزار های تحت وب برای مدیریت کلاس های آنلاین و اساتیدی مجرب که دست در دست هم برای ایجاد محیطی آموزش جهت یادگیری زبان تلاش نموده اند www.englishcamp.ir زکات علم آموختن آن به دیگران است امام صاق (ع)

    آموزش زبان انگليسي