دانلود سریال آموزش زبان آلمانی Extra German آموزش زبان انگليسي
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود سریال آموزش زبان آلمانی Extra German

 

 

این سریال يکي از پر طرفدارترين سریال های آموزش زبان آلمانی است که تا به حال ساخته شده و سازنده آن شبکه معروفextr@i می باشد که علاقه مندان به سریال های آموزش زبان حتمآ با محصولات دیگر این شرکت از جمله سریال آموزش زبان انگلیسی Extra English آشنایی دارند. داستان اين سريال در رابطه با 4 دوست با نام های Sascha, Anna, Nic و Sam است که Nic و Sam اهل امریکا و Sascha و Anna اهل برلین هستند و هر یک برای تحصیل، کار و ... به کشور آلمان سفر کرده اند که در یک خانه با هم زندگی می کنند. همچنین درک این افراد از زبان آلمانی بسیار ابتدایی که در طول اين مجموعه با بوجود آمدن حوادث بسيار جالبي که برايشان اتفاق مي افتد بر زبان آلمانی تسلط بیشتری پیدا می کنند. با توجه به اینکه سبک این سریال کمدی است در نتیجه اکثر مخاطبان آن نوجوانان و جوانان هستند. علاوه بر این بازيگران این سریال براي اينکه بتوانند به صورت غير مستقيم به بيبنده زبان آلمانی را آموزش دهند ديالوگ هاي خود را به صورت شمرده و با تلفظ کاملآ صحيح و فابل فهم بيان مي کنند. همچنین در طول این سریال جملات و اصطلاحات پیچیده آلمانی گفته نمی شود بلکه عبارات رایج زبان آلمانی به زبان آموزان آموزش داده می شود که بتوانند از آنها در زندگی روزمره خود استفاده کنند. شما با مشاهده اين سريال مي توانيد مهارت خود را در زمينه هاي Reading, Lessening و حتي Grammar نيز افزايش دهيد و به آساني آلمانی صحبت کنيد. این سریال از 13 قسمت مختلف تشکیل شده که هر قسمت دارای داستانی جداگانه می باشد. علاوه بر این هر قسمت دارای زیرنویس است تا به فهم دقیق تر زبان آموز از لغات و جملات بکار رفته در طول سریال کمک کند. این مجموعه آموزشی تنها بنا به درخواست فراوان بازدید کنندگان محترم در سایت قرار گرفت چرا که اکثر سایت های ایرانی این سریال را با قیمت های بالا برای فروش قرار داده اند و میهن دانلود افتخار دارد برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی تمام قسمت های این سریال پرطرفدار را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما کاربران محترم قرار دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 


دانلود سریال آموزش زبان آلمانی Extra German
 
مشخصات کیفیت فایل های ویدیویی این سریال به شرح زیر می باشد:
 
Titleiiiiiiiiiiiiiiiiiii: Extra German
Release Datei: 2002 to 2004
Formatiiiiiiiiiiiii: DIVX (AVI)i
Generiiiiiiiiiiiiiii: eLearning | Language | Comedy
File Sizeiiiiiiiiii: 2.94 GB
Resolutioniiiiiii: 720 x 576
Frame Rateiiii: 25fps
 

عنوان هر کدام از قسمت های این سریال به ترتیب عبارتند از:
i01 - Sams Ankunft
i02 - Sam geht einkaufen
i03 - Sam hat ein Date
i04 - Sam sucht einen Job
i05 - Ein Star ist geboren
i06 - Lotto-Tag
i07 - Der Zwilling
i08 - Die Kusine der Vermieterin
i09 - Jobs fuer Nic und Sam
i10 - Anna demonstriert
i11 - Ferienzeit
i12 - Verrueckt nach Fussball
i13 - Hochzeitsplaene
 
دانلود سریال آموزش زبان آلمانی Extra German
 
قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.
 

لینک های دانلود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : مسلم حسین زاده
  • تاریخ: پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:,

  • englishcamp

    مسلم حسین زاده

    englishcamp

    http://englishcamp.loxblog.ir

    آموزش زبان انگليسي

    دانلود سریال آموزش زبان آلمانی Extra German

    آموزش زبان انگليسي

    گروه انگلیش کمپ با هدف ایجاد محیطی آموزشی در سال 89 به تاسیس این وبلاگ پرداخت اما رفته رفته به علت فزونی کاربران وبسایت انگلیش کمپ با امکاناتی متنوع در شهریور 91 افتتاح گردیده این وبسایت مجهز به اخرین نرم افزار های تحت وب برای مدیریت کلاس های آنلاین و اساتیدی مجرب که دست در دست هم برای ایجاد محیطی آموزش جهت یادگیری زبان تلاش نموده اند www.englishcamp.ir زکات علم آموختن آن به دیگران است امام صاق (ع)

    آموزش زبان انگليسي